Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 24 grudnia 2016

Od Jinx - "Z dziennika Jinx"

Nie mogę przestać myśleć o Anami. Zastanawiam się jak zdobyć informacje o niej od Fina, unikając przy tym kłopotów. Lecz po głowie chodzi mi jeszcze jedna rzecz. Kiedy uciekałam od Fina zobaczyłam wilka... Zatrzymałam się. Był na polowaniu - gonił sarnę. Miał czarno - szarą sierść, włosy tak pięknie czerwone, aż można pomyśleć, że na jego głowie pali się ogień. Zobaczyłam w jego oczach odwagę, skupienie i pewność siebie. Zobaczył mnie - również się zatrzymał. Przez kilka ładnych sekund osłupiony patrzył mi prosto w oczy. Wtedy ogarnęło mnie uczucie, którego nigdy wcześniej nie doświadczyłam. W brzuchu poczułam coś dziwnego, jakby... Motylki? Kiedy minęło to kilka sekund on odwrócił się i spłoszony uciekł. Nie mogę przestać myśleć o tym spotkaniu... Jak bardzo bym chciała zapomnieć - nie umiem. Nie powinnam zaprzątywać sobie głowy jakimś wilkiem o, którym nic nie wiem. Po tym zdarzeniu nic ciekawego nie zdarzyło się w moim życiu co mogłabym opisać w dzienniku. Muszę być bardzo ostrożna i uważać na Fina i jego ziomków. W ciąż czuję ich zapach w tym lesie...

Drago?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz