Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 25 grudnia 2016

Od Jinx do Drago C.D

Polowałam na jelenia, którego wcześniej gonił ten tajemniczy basior. Kiedy miałam wykonać decydujący wyskok w stronę jelenia, aby moje zęby zanurzyły się w ciele osobnika nagle ktoś wskoczył na mnie i przycisnął mnie do ziemi. To był on, ten tajemniczy wilk z ,,płonącą" grzywą na głowie... Patrzył mi prosto w oczy z zaniepokojoną miną.
- Ktoś ty? - Zapytał, warcząc przy tym. - To tereny watahy Wolves Of The Dark Midnight - Oznajmił śmiało.
- Na imię mi Jinx. Wiem, że to tereny watahy Wolves Of The Dark Midnight. Przyjmuję zlecenia szpiega, lecz wolę mieszkać z dala od innych wilków - wolę samotność. Dlatego pewnie mnie nie kojarzysz...
Byłam szczęśliwa, że on jest z tej samej watahy co ja, lecz nie dawałam sobie tego po sobie poznać. Po tych słowach basior puścił mnie i pozwolił wstać.
-Jestem Drago, przepraszam, że tak cię potraktowałem, ale muszę dbać o bezpieczeństwo innych wilków.
-Rozumiem. - powiedziałam uśmiechając się przy tym.
Wilk cały czas mierzył mnie wzrokiem. Zapadła cisza. Patrzył mi prosto w oczy... Zawstydziłam się i powiedziałam :
- Przepraszam, ale jeszcze nic dzisiaj nie zjadłam, muszę iść coś upolować. Kiedy na mnie wskoczyłeś uciekł mi jeleń, a jeszcze wcześniej nie złapałam zająca, bo zaczepili mnie pewni zbóje... Mordercy!
Wtedy wybuchłam płaczem. Nie mogłam wytrzymać. Byłam świadoma tego, że na wolności jest morderca mojego ojca. Najbliższej mi osoby... (Możliwe jest to, że więzi on gdzieś moją siostrę.) Jego mina zaczęła napawać niepokojem.
-Jacy mordercy?! Jinx o co ci chodzi?!
-On zabił mojego ojca!
Krzyczałam to połykając swoje gorzkie łzy... On przytulił mnie i...
C.D.N
Drago? Pocieszysz mnie? XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz