Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 25 grudnia 2016

Od Jinx do Drago C.D

- Dobrze opowiem ci o mordercach...Mordecy wlasciwie. Przez wiekszosc swojego zycia bylam sama i zdana tylko na siebie.
Moj ojciec pewnego dnia wybral sie na polowanie ze swoim najlepszym przyjacielem Finem.
Byli tak pewni siebie, ze pozwolili sobie na walke z niedzwiedziem. Lecz popelnili blad. Moj ojciec oberwal najbardziej... Fin stracil tylko oko. Lecz uwazam, ze zasluzyl. Moj ojciec wykrwawial sie, a on zostawil go. DOBIL GO!
Wtedy do moich oczu doplywaly kolejne lzy. Lecz chcialam pokazac sie z lepszej strony wiec szybko je otarlam.
- Pewnie zastanawiasz sie co z moja matka... Nie tesknie za nia bo byla przy mnie tylko kilka tyg po narodzeniu... Moja matka zginela rowniesz zginela przez Fina... Byl nie ostrozny i doprowadzil ludzi do naszego lozyszka! Lecz moja matka cudem mnie obronila oddajac przy tym zycie.
Drago zaniemowil.
- Fin zostal zamkniety w wiezieniu za dobicie mojego ojca i kilka innych drobniejszych przewinien. Lecz uciekl i teraz probuje mnie znalesc... Boje sie. Podejrzewam, ze ma on cos wspolnego ze zniknieciem mojej siostry, lecz nie jestem dokonca jestem pewna... Nawet nie wiem czy dobrze robie mowiac ci o tym... Nie powinnam zawracac ci glowy...
C.D.N
Drago zrobisz z tym cos? XD
(sory za błędy, ale pisałam na telefonie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz