Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 11 grudnia 2016

Od Drago do Alexis C.D

*Kilka dni później*
Minęło już kilka dni od porodu. Szczeniaki otworzyły już oczy i czas było posłać je do wilczej szkoły. Patrzyłem z radością na moje maleństwa. Byłem tak szczęśliwy.
- Hej, czas do szkoły drogie dzieci! - powiedziała Alex, a ja podszedłem do niej i pocałowałem na powitanie.
Dziwnie się czuję. Te zmiany, to wszystko dla mnie takie nowe. Całe moje życie opierało się na wychowaniu mnie jako Smoczego Księcia. Miałem poślubić Alicję i żyć z nią w udawanym szczęściu. Ale teraz... Wszystko jest kompletnie inaczej. Znalazłem waderę mojego życia, mam dwójkę wspaniałych dzieci. Żyć, nie umierać.
- Dzieci, co powiedziałam? Idziemy do szkoły! - mówiła Alex.
- No właśnie, słuchać mamy! - powiedziałem pieszczotliwie.
Chciałem przytulić szczeniaki do siebie. Jane podbiegła do mnie szybko, a Jake nawet na mnie nie spojrzał tylko siedział w koncie wpatrzony w ziemie.
- Jake stało się coś? - zapytała Alexis.
- Nic... -burknął. - Nie chce iść do tej głupiej szkoły!
- Ale synku! Musisz chodzić, inaczej nie wyrośniesz na silnego wilka.
On na to nic nie odpowiedział.
- On strzelił focha mamo! - powiedziała Jane.
Spojrzeliśmy porozumiewawczo na siebie z Alex. Ehhh i co my z nim zrobimy?

Alex?? Brak weny. R.I.P Cat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz