Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 24 grudnia 2016

Od Drago do Jinx C.D

Obudziłem się wcześnie rano. Alexis i szczeniaki jeszcze spali. Pomyślałem, że skoro jest już widno to mogę udać się na polowanie by zafundować mojej rodzinie śniadanie do łóżka. Przeciągnąłem się, ziewnołem i po cichu wyślizgnąłem się z jaskini. Ruszyłem w stronę lasu. Gdy byłem już w pobliżu przystawiłem nos do ziemi i zacząłem nawąchiwać. Po kilku minutach tropienia mojej kolejnej ofiary wyczułem ją. Ruszyłem za zapachem. Po chwili zaczął mieszać się on z jakimś innym, nieznanym tropem, co trochę utrudniało mi tropienie. Nagle moim oczom ukazał dordny jeleń. Przygotowałem się do ataku; spręrzyłem mięśnie, schowałem się w wysokiej trawie i już miałem zamiar się odbić, ale nagle nieznajomy zapach się nasilił, a był to zapach wilka. Wystraszyłem się, że może być to wilk z obcej watahy, więc porzuciłem moje zamiary polowania. Zerwałem się szybko i nagle moim oczom ukazała się jasnoróżowa wilczyca. Patrzyłem się na nią, a ona nagle połączyła nasze spojrzenia. Patrzyliśmy się sobie w oczy. Poczułem dziwne uczucie. Po chwili zdałem sobie sprawę, że nie znam tego wilka. W mgnieniu oka obiegłem, sam nie wiem czemu. Powinienem do niej podejść i zapytać się kim jest. Postanowiłem podejść ja od tylu i w razie czego uniemożliwić jej ucieczkę. Wróciłem na miejsce zdarzenia, ale inna drogą. Widziałem, że czai się ona na mojego jelenia. Postanowiłem popsuć jej polowanie, tak jak ona mi - najlepiej będzie, jak nikt go nie upoluje. Jednym zwinnym ruchem skoczylem na wilczyce, powalając ją na ziemię i płosząc jelenia.
- Ktoś ty? - warknąłem, przygniatając ją do ziemi. - To tereny watahy Wolves Of The Dark Midnight.

Jinx??? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz