Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 25 grudnia 2016

Od Drago do Alexis C.D

- Em... No tak, wiem ojcze, ale nie mogliśmy się już doczekać - powiedziałem spoglądając na Alexis, obejmując ją przy tym.
- Ale na pewno będziemy chcieli go wziąść -  dokończyła moja ukochana.
- To wspaniale! Kiedy organizujemy? - ucieszył się Roven.
Wraz z Alex spojrzeliśmy po sobie. Właściwie to nigdy o tym nie myśleliśmy.
- My to jeszcze ustalimy - powiedziałem.
Nagle do pokoju wpadła Monique. Wszyscy gwałtownie odwróciliśmy się i spojrzeliśmy na wilczycę.
- Monique co się stało? - zapytał ojciec.
- Jake... On... Uciekł ze szkoły! - mówiła służąca ciężko dysząc.
W tym momencie mnie zamurowało. Pierwszy dzień szkoły, a Jake już coś musiał nabroić. Szybko wybiegliśmy z zamku.
- Musimy go odnaleźć - zarządziłem.
Roven przeprowadził straże zamkowe i nakazał im rozpocząć poszukiwania.
Alex? Sory, że krótkie, ale brak pomysłu. Może ty coś wymyślisz :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz