Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 3 czerwca 2016

Od Shadow'a do Papiz C.D.

-Czy możesz przestać? -warknąłem na waderę. Wydawała się lekko zdezorientowana.
-Co? Co powiedziałeś?
-Czy możesz przestać. Chociaż, według mnie nie wytrzymasz nawet pięciu minut bez gadania. Ba! Nawet jednej!
-Czy ty sugerujesz, że ja, Papizwokazik nie wytrzymam bez rozmowy nawet jednej minuty?! -och, jak pięknie się zdenerwowała. Liczyłem na to i słuchałem jak mamrocze pod nosem przekleństwa. W czasie gdy ona zajmowała się sobą i wymyślania jakichś słów, które ikreśliłyby jej złość, ja podeszłem do Nokoty.
-Siema.
-Hej... kto to jest...?
-To jest... -no i oczywiście zapomniałem o wszystkich zasadach bezpieczeństwa, gdyż podsłuchiwała nas ona. Tak, dokładnie ONA.
-Papizwokazik, miło mi poznać o jakże sławną Nokotę, o której opowiadał mi tyle dobrych rzeczy o tobie Shadow.
-Tak. Hej... mi też cię miło poznać... -Nokota niepewnie wyciągnęła łapę do Papiz, a ta zamiast się z nią przywitać - pocałowała ją. W łapę, tak. Nota szybko ją zabrała i popatrzyła na Papiz, która zaczęła się przed nią kłaniać.
-Shadow mówił także, że ty się mu poooo... -zakryłem pysk Papiz łapą. Po prostu ona MUSIAŁA to powiedzieć. Musiała. Nie mogłby wytrzymać.

Papiz? XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz