Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 4 czerwca 2016

Od Papiz do Shadow'a cd.

Uznawał mnie za głupią, to niech dalej tak myśli. Było mi wszystko jedno, a tak to będę mieć jakiś element zaskoczenia, kiedy zajarzy w końcu, że nie jestem tym, za kogo mnie uznaje.
Zaczęłam burczeć zza łapy Shadow'a, a w końcu go ugryzłam.
- Au! - krzyknął i wpatrzył się we mnie wściekle. A na początku wydawał się niby taki... Swojski. Jakby mógł mnie zrozumieć. Cóż.
- Pfuj, stary, weź umyj te łapy, jedzie trochę od ciebie, no i za czyste to one nie są. - zaczęłam kaszleć i pluć. Wystawiłam ostentacyjnie język. Zerknęłam na basiora bystro, po czym nabrałam tchu.
- Podobasz mu się! - wyrzuciłam z siebie to w takim tempie, że zabrzmiało to jak kichnięcie, po czym zerknęłam zwycięsko na Shadow'a, który tym razem nie zdążył zareagować, żeby mnie powstrzymać.

<Sorry, Shadow xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz