Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 2 czerwca 2016

Od Papiz do Shadow'a C.D

Poszłam za wzrokiem Shadow'a. Ewidentnie chodziło mu o patrzącą się na nas z politowaniem waderę. Czyżby to była ta legendarna Nokota? Wstałam i przeciągnęłam się. Towarzystwo Shadow'a zaczynało mnie męczyć. Ani to to zabawne, ani nic. Taki zupełnie racjonalnie myślący wilk. Westchnęłam. Złapałam niechcący przerażony wzrok basiora. Mało by było, a nie powstrzymałabym się od wybuchnięcia śmiechem. Chyba myślał. że nabieram tchu, by zacząć kolejny słowotok. Uśmiechnęłam się do niego słodko. Wyglądał, jakby miał dostać zawału. Czas rozpocząć zabawę, pomyślałam.
- To co, stary, bo wiesz, nie odpowiedziałeś mi, a ja pytałam serio, czy mógłbyś nas może przenieść do piekła, albo coś? Bo wiesz, stary, ja kiedyś byłam w Piekle, a właściwie w czymś, co wszyscy nazywali Otchłanią, ale, stary, wiesz, właściwie nie wiem, dlaczego, no ale mówię ci, stary, tak to nazywali, a to Piekło, wiesz, tam wcale nie było ładnie, znaczy, bez obrazy, ale jakoś dziwnie tam pachniało i te kolory też były jakieś takie, no, co prawda trafiłam chyba akurat na remont, bo słyszałam, że piekło jest takie czarne i straszne, a, stary, okazuje się, że to wcale nie prawda, bo ono było takie puste i czerwone, ale nie takie ładne czerwone, tylko takie bardziej jak łuna i... - pociągnęłam nosem, patrząc na basiora oskarżycielsko. - I było dość nudne. N-nie żeby mi się nie podobało, ale rozumiesz, uważam, że powinni zadbać o jakieś atrakcje, bo inaczej nikt by nie chciał umierać i tam trafiać, i by zbankrutowali. No.

Shadow? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz