Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 5 czerwca 2016

Od Papiz do Shadow'a CD.

W zasadzie, kiedy już powiedziałam, co chciałam i patrzyłam się radośnie na Shadow'a, rada, że wygrałam, kiedy Nokota zaczęła się na nas dziwnie patrzeć, kiedy Shadow po prostu odwrócił się i poszedł - zrobiło mi się jakoś głupio. Miałam nadzieję, że to nie zmieni nic między nimi. Po prostu zaczął mnie wkurzać, więc stwierdziłam, że sobie z niego zażartuję. Chyba jednak takie żarty niezbyt mu się podobały. Wywróciłam oczami, przeprosiłam Nokotę, wytłumaczyłam jej, że miał to być tylko głupi żart i pobiegłam "błagać o wybaczenie" fochniętego Shadow'a.
Przed jaskinią zaczekałam, aż Shadow pozwoli mi wejść, ale w środku zalegała cisza. Z całą pewnością był w jaskini, ale raczej nie chciał mnie widzieć. Zastukałam łagodnie łapą o podłoże.
- Mogę...? - spytałam cicho ponownie. Nie doczekawszy się odpowiedzi, wsunęłam się do jaskini. Shadow leżał na posłaniu tyłem do wejścia. Odchrząknęłam i przysunęłam się bliżej.
- Yhm... Shadow...? Sorki... Ja... - zawahałam się, nie wiedząc, co powiedzieć. Shadow wciąż milczał. W końcu parsknęłam, zdegustowana swoją 'delikatnością' i usiadłam obok basiora.
- Shadow, no... Wybacz. To nie miało tak być. - pokręciłam głową. - To miał byc tylko głupi żart. No wiesz... Takie słowne przepychanki, rozumiesz. Jak kolega z kolegą. Mam nadzieję, że pomiędzy tobą a Nokotą nic to nie zmieni. - zawahałam się. - Będziecie mogli się razem śmiać z takiej jednej, głupiej wadery, co plotła co jej ślina na język przyniesie. - zaśmiałam się, ale wyszło to dość sztucznie i gorzko. Nie wiedziałam, co jeszcze mogłam zrobić, żeby Shadow mi wybaczył. W końcu to on pierwszy zaczął się wkurzać na moją gadaninę. Eh...
A Shadow wciąż uparcie leżał i milczał.


Shadow? Mam nadzieję, że zostanie to Papiz wybaczone xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz