Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Od Papiz do Shadow'a C.D.

Poklepałam Shadow'a po ramieniu i usiadłam obok. Przez chwilę panowała niezręczna cisza.
- Yhm... - odchrząknęłam nagle, przez co Shadow podskoczył i spojrzał na mnie ze zdziwieniem.
- Więc... Długo się znacie? - uśmiechnęłam się do Nokoty. Dopiero po chwili go odwzajemniła i to dość niechętnie.
- Dość długo.
Krótko i zwięźle. Cóż.
Siedzieliśmy znów w milczeniu. Wzięłam oddech, chcąc coś powiedzieć, ale się rozmyśliłam. To by chyba było na tyle, nic tu po mnie. Wstałam, ściągając na siebie spojrzenia pary.
- Ja chyba pójdę, bo wiecie, mam trochę roboty, jaskini sobie nie wybrałam, no i tego, miał mnie przyjaciel odwiedzić. - poinformowałam ich na jednym wydechu, przypominając sobie o zbliżającej się wizycie jednego z byłych naukowców, wraz z którymi niegdyś pracowałam. Poczekałam jeszcze chwilę, ale nikt się nie odezwał. Odwróciłam się więc i odeszłam kilka kroków. Nie widziałam już, tego, ale Shadow otworzył na chwilę pysk, jakby chciał coś powiedzieć, zerknął jednak na Nokotę i zrezygnował. Ja tymczasem w podskokach zmierzałam przed siebie.

Shaddy? xD (Mam nadzieję, że mogę tak do cb pisać? xD) Trochu krótkie, ale znów jestem na bezweniu xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz