Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 11 czerwca 2016

Od Papiz do Shadow'a cd

Patrzyłam się przez chwilę na Shadow'a, uśmiechając się uśmiechem dr Caligari. Tym, który niektórzy uznawali za straszny, a który ukazywał moje prawdziwe oblicze naukowca.
Shadow musiał być serio zagubiony, skoro pytał mnie o to, co ma odpowiedzieć swojej dziewczynie.
Zastanowiłam się. No tak, może byli po prostu przyjaciółmi, a Shadow czuł do niej coś więcej, ale nie chciał niszczyć tej przyjaźni między nimi... Spotkałam się już z czymś takim.
- Słuchaj... - westchnęłam. - Potrafię wyczuć emocje w głosach wilków. Słyszę, że coś jest na rzeczy. Kiedy o niej mówisz twój głos brzmi inaczej, radośniej, jest w nim taka... - pstryknęłam pazurami, starając się znaleźć odpowiednie słowo. Shadow czekał cierpliwie. - Taka... Mistyczna nuta. Mówisz o niej z szacunkiem, ale takim... Innym. No wiesz, taka nuta magii, bym rzekła. - przewróciłam oczami. Nie umiałam tego wyjaśnić. Jak kogoś kochasz, to po prostu jego imię brzmi w twoich ustach inaczej. Słychać to.
Spodobała mi się ta myśl, więc powtórzyłam ją Shadow'owi na głos.
- Rozumiesz? Według mnie powinieneś jej powiedzieć, co do niej czujesz. Ale to twoja sprawa. Zrobisz jak zechcesz. - spojrzałam mu w oczy.


Shaddy? Papiziak taki psycholog xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz