Imię: Styxiern Mind
Pseudonim: Styxx, Xise, Devil, White Killer, Mind, Redrum
Cechy charakteru i cechy fizyczne: Raczej dosyć miły, ale jak
dla kogo i do czasu, aż go ktoś wkurzy. Aktywny, bezczelny, beztroski,
bystry, ironiczny, inteligentny, dowcipny, z lekka denrwujący,
ciekawski, cierpliwy, nienawidzi podporządkowywać się innym i tego nie
robi, działa na własną rękę, zazwyczaj zrobi wszystko, by odizolować się
od reszty, uważa, że każdy najskuteczniejszy jest w pojedynkę, jest
jednak lojalny osobom ze swej grupy, mimo że jest samotnikiem i woli
przebywać w odosobnionych miejscach. Wredny, złośliwy, arogancki,
spokojny, rozsądny, choć często nieodpowiedzialny cierpliwy, intuicyjny,
sprytny, inteligentny, odważny, nawet jeśli nie jest zbyt wysoki i
umięśniony, potrafi wybrnąć z każdej sytuacji, a by to zrobić nie boi
się poświęcić, aby ratować z opresji swoich przyjaciół. To świetny
dyplomata, jeśli raz ktoś zacznie z nim rozmowę, już on się postara,
żeby mieć ostatnie słowo. Wytrwały, sumienny, opanowany, tajemniczy,
odporny na stres, nieufny. Wszechstronny, silny psychicznie,
przedsiębiorczy, kreatywny, zdeterminowany, dynamiczny, aktywny,
żywotny, energiczny. Swoją lojalność okazuje przyjaciołom wyzłośliwiając
się i przekomarzając się z nimi. To je Styxx, tego nie ogarniesz. Jest
bardzo szybki, zręczny, aczkolwiek siła u niego leży.
Cechy wyglądu: Styxx jest bardzo wysoki jak na wilka. Jest
bardzo szczupły, drobnej budowy. Ma długie, silne, chude łapy oraz dość
spore pierzaste skrzydła. Posiada wężowy język, puste w środku, ptasie
kości, a także nienaturalnie długie, śnieżnobiałe kły. Na całym ciele ma
blizny, setki blizn. M.in. w miejscu wyrwanego siódmego żebra.
Wiek: 2,6 lat (nieśmiertelny)
Płeć: Basior.
Posada:Alchemik
Zdolności magiczne: Styxx potrafi uzdrawiać dotykiem.
Aczkolwiek nie bez odpowiedniej 'zapłaty'. Aby kogoś uzdrowić, musi
przejąć ból tego wilka. Sam uzdrawia się naturalnie - posiada jad, kwas
lub truciznę we krwi, limfie oraz łzach, które powodują u niego szybsze
zasklepianie się ran i regenerację tkanek. U innych
wilków/przedmiotów/roślin jad zabija powoli i boleśnie, wprowadzony do
krwiobiegu, trucizna - zabija szybko, podobnie jak cyjanek, wyłączając
podstawowe funkcje życiowe, zaś silnie żrący kwas wypala wszystko.
Styxx posiada cały mentalny pakiet mocy - może czytać komuś w myślach, wysyłać komuś obrazy, torturować, stwarzać coś za pomocą umysłu, teleportować się, pod warunkiem, ze wyobrazi sobie to miejsce lub jakąś rzecz/osobę/itd z nim związaną itd.
Jest on wilkiem Kurukal. Gdy używa któregoś z odwróconych żywiołów, korzysta z pomocy ducha jego przodka - wówczas w jego ciele są jakby dwie dusze, co skutkuje zmianą wyglądu. Styxx zwie się wtedy Redrum. Z pomocą praprzodka włada kilkoma 'żywiołami':
> metal - kiedy powie "Metallic", powierzchnia jego ciała zamienia się w metal, może także zmienić w metal inne rzeczy, wilki, istoty itd.
> eter - może stworzyć kilkadziesiąt swoich kopii, każda z nich ma w sobie cząstkę duszy Red'a, krwawi, Redrum nią czuje, widzi to co ona itd.
> czas - może zatrzymać czas, przyspieszyć go dla poszczególnych istot/rzeczy itd.
> duch - może opuścić swoje ciało, stać się czyimś przewodnikiem duchowym bądź promotorem podczas tworzenia kręgu.
oraz przeciwieństwami podstawowych żywiołów, to jest: lawą, ognistą wodą, błotem, pogodą, bagnem, zimnym ogniem, mgłą, lodem oraz trującymi roślinami.
Potrafi również zmienić postać w dowolne zwierzę, roślinę, przedmiot.
Styxx posiada jeszcze jedną 'moc' - o ile można to tak nazwać. Pod wpływem wody, wystarszy nawet kilka kropel, jad w jego ciele zaczyna wrzeć, futro zmienia kolor, a z grzbietu wyrastają kostne odnóża, przypominające nogi stawonoga. Ogółem, im dłużej Styxx siedziałby w wodzie... Po prostu by się rozpuścił, zostałby po nim tylko zmutowany szkielet.
Styxx posiada cały mentalny pakiet mocy - może czytać komuś w myślach, wysyłać komuś obrazy, torturować, stwarzać coś za pomocą umysłu, teleportować się, pod warunkiem, ze wyobrazi sobie to miejsce lub jakąś rzecz/osobę/itd z nim związaną itd.
Jest on wilkiem Kurukal. Gdy używa któregoś z odwróconych żywiołów, korzysta z pomocy ducha jego przodka - wówczas w jego ciele są jakby dwie dusze, co skutkuje zmianą wyglądu. Styxx zwie się wtedy Redrum. Z pomocą praprzodka włada kilkoma 'żywiołami':
> metal - kiedy powie "Metallic", powierzchnia jego ciała zamienia się w metal, może także zmienić w metal inne rzeczy, wilki, istoty itd.
> eter - może stworzyć kilkadziesiąt swoich kopii, każda z nich ma w sobie cząstkę duszy Red'a, krwawi, Redrum nią czuje, widzi to co ona itd.
> czas - może zatrzymać czas, przyspieszyć go dla poszczególnych istot/rzeczy itd.
> duch - może opuścić swoje ciało, stać się czyimś przewodnikiem duchowym bądź promotorem podczas tworzenia kręgu.
oraz przeciwieństwami podstawowych żywiołów, to jest: lawą, ognistą wodą, błotem, pogodą, bagnem, zimnym ogniem, mgłą, lodem oraz trującymi roślinami.
Potrafi również zmienić postać w dowolne zwierzę, roślinę, przedmiot.
Styxx posiada jeszcze jedną 'moc' - o ile można to tak nazwać. Pod wpływem wody, wystarszy nawet kilka kropel, jad w jego ciele zaczyna wrzeć, futro zmienia kolor, a z grzbietu wyrastają kostne odnóża, przypominające nogi stawonoga. Ogółem, im dłużej Styxx siedziałby w wodzie... Po prostu by się rozpuścił, zostałby po nim tylko zmutowany szkielet.
Żywioł wilka: Umysł
Rasa wilka: Kurukal - wilk odwróconych żywiołów
Leże:
Zakochany w: Usilnie stara się ignorować wszelkie przedstawicielki płci przeciwnej.
Partner: Boi się z kimkolwiek związać na dłużej, gdyż uważa,
że miłość to słabość, a będąc samemu, jego ojciec nie może zagrozić mu
inaczej niż tylko śmiercią, którą to Styxx uważa za wybawienie.
Rodzina: Z matką, Sarah, nie widział się, od kiedy jego
ojciec, Epidaurus, wybił całe poprzednie stado, oszczędzając tylko
Styxxa, by ten żył w ciągłym strachu przez nim. Jego rodzeństwo, siostra
Hilly oraz brat Kashi, nie mieli tyle szczęścia. Jego ojciec powziął
sobie za cel zabicie wszystkich, których Styxx kiedykolwiek kochał.
Mimo, że sam już nie żyje, egzystuje w postaci zielonego dymu,
przyjmującego kształt olbrzymiego wilka. Z tego, co Styxx wie, nie da
się go 'zabić', unicestwić.
Szczeniaki: Brak
Głos:
Towarzysz lub smok: Garou - magiczne stworzonko, władające magią
Właściciel: doggi - alice6
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz