Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 28 maja 2016

Od Papiz do Shadow'a C.D.

Shadow wyglądał na szczęśliwego, że w końcu raczyłam zamilknąć. Cóż, moje paplajstwo doprowadzało wszystkich do szału, ale przynajmniej mój głos należał do tych raczej przyjemnych.
- Nie no, wiesz, nie moja, to nie moja, ja nosa nie wtrącam w nie swoje sprawy, co to, to nie... A ładna jest? - wyszczerzyłam się, strzelając ostatnim zdaniem jak z karabinu. Byłam z siebie dumna. Wytrzymałam bez pytania całe 5 sekund!
Shadow przewrócił oczami.
- Ładna... - powiedział, ale słychać było, że tylko dla świętego spokoju się do mnie odzywa, pewnie mając nadzieję, że nie wywoła to kolejnego słowotoku. Spojrzałam na niego bystro, z lekkim uśmiechem na pysku, który wyglądał dość niebezpiecznie. Do akcji wkraczała dr. Caligari. Przestałam udawać głupią.
- Mogę ci zadać pytanie? - zwróciłam się do wilka profesjonalnym, dość chodnym tonem, choć wciąż się lekko uśmiechałam. Shadow wydawał się zdziwiony.
- Eee... Jasne...
- Co wiesz na temat Troublemakerów? - wpatrzyłam się w jego oczy, czekając na odpowiedź.


Shadow, sorry, że krótkie, ale ja też nie mam pomysłu xD No i czekam jeszcze na dodanie opo Styxxa, żeby nie odpowiadać wam to samo xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz