Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

wtorek, 31 maja 2016

Od Shadow'a do Papiz C.D.

-Ech... czemu by nie... -odpowiedziałem tak tylko dlatego, aby się odczepiła i przestała wlepiać we mnie te swoje wielkie oczy.
-Na prawdę? O Jezu, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki -mówiła ciągle i skakała wokół mnie- dzięki, dzięki, dzięki, dzięki!!!
Wreszcie nastała cisza. Najlepsze co mogło być dla moich uszu. Nagle ni stąd, ni zowąd pojawił się Danger, mój najlepszy przyjaciel smok.
-Elo ziomek! Jak leci? O, a co to za panienka? -zapytał się swoim głębokim głosem. Na szczęście dzisiaj rozumiałem mowę smoków.
-Ona? -wskazałem łapą na Papiz- To Papi...
-Papizwokazik, miło mi o wielmożny i potężny smoku. Racz mówić na mnie Papiz lub po prostu Papizwokazik. -mówiła i kłaniała się przed nim.
-Ta... mi też cię miło poznać... hej...
-*Co on powiedział?* -szepnęła do mnie wadera.
-*Mówi, że miło cię poznać* -odszepnąłem jej.
-Hej! Wilki! To wszystko słychać! Ja też tu jestem, nie traktujcie mnie jak powietrze! -powiedział Danger i odleciał.
-A teraz? Czy się pogniewał? Powiedziałam coś nie tak? Shadow, odpowiedz!!!
Jednak ja tylko wpatrywałem się w stronę Nokoty. Była niedaleko nas i patrzyła w naszą stronę.
-HALO!!! -krzyknęła Papiz i uderzyła mnie w pysk.- Odpowiedz mi! Co on powiedział?!
-Powiedział, że te nasze szepty było słychać i nie mamy traktować go jak powietrze, bo on też tu jest. Ale od tamtej pory byłem wpatrzo.... co?
-Widziałam, przedemną nic nie ukryjesz. Jestem jak taka... em... SARNA! Która waśnie wychodzi na polanę i wszystko słyszy i widzi co jest dookoła niej. Tak! Moje drugie wcielenie to sarna! Wiedziałam!!!
-Ech... -westchnąłem tylko i znów popatrzyłem w stronę Noty. Chyba zrozumiała w jakiej sytuacji się znajduje. Obok mnie siedzi i papla jakieś bzdury wadera, którą ledwo co znam, mój najlepszy przyjaciel sobie poleciał i moja dzie... przyjaciółka patrzy na mnie z politowaniem. Super.

Papiz? XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz