Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

wtorek, 17 maja 2016

Od Alexis do Styxxa C.D

- Piękny "naszyjnik" - zaśmiałam się lekko - oprowadzę cię.
Poszliśmy w stronę pierwszej jaskini, czyli mojej i Drago.
- Oto nasz pierwszy przystanek. To jaskinia moja i Drago. To jeden z członków watahy.
- Ładna ta jaskinia... A wy razem coś ten?...
Ja od razu zaprzeczyłam. Machałam łapami, krzyczałam NIE, NIE i NIE ; nawet się na to skrzywiłam ( bez obrazy, Drago xD).
- Spoko, spoko... To czemu ze sobą mieszkacie jak nic nie tego?
- Tak jakoś... Choć, idziemy dalej.
Ruszyliśmy w stronę najważniejszej jaskini. Jaskini Dante. Jaskinia była najładniejsza z wszystkich. Była piękna... Styxx rozdziawił swoją szczękę.
- To jest jaskinia Daenerys. Ona jako przywódczyni musi mieć najbardziej okazałą jaskinię.
Po obejrzeniu poszliśmy w kierunku jaskini Bastarda. Jego jaskinia jak i Daenerys była pusta. Coś mi tu śmierdziało...
- To jaskinia Bastarda. Ładna, ale przyznajmy... Nie taka, jak u Daenerys...
I tym razem Styxx nic nie powiedział. Po prostu słuchał. Szliśmy tak w ciszy, do następnych jaskiń. W końcu nasza wycieczka dobiegła końca. Do wyboru były 4 jaskinie.
1.







http://www.glassed.darmowefora.pl/index.php?action=dlattach;attach=29;type=avatar  


2.



3.



4.



- To które leże wybierasz?




Czas wyboru! xD Mam nadzieję, że nie będzie mi nudno i niedługo napiszesz ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz