Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 12 maja 2016

Od Alexis do Styxxa

Rana była bardzo duża, więc postanowiłam pomóc mu z opatrunkiem. Podbiegłam do niego i przemówiłam.
- Hej, Styxx! Pomóc ci z raną?
On jakby nie zwracając na mnie uwagi arogancko odburkną " Nie potrzebuję pomocy... Sam sobie dam radę ". I po prostu odszedł, lecz ja nie dałam za wygraną. Znów podbiegłam i tym razem zatrzymałam go blokując mu drogę.
- A wybrałeś sobie może jaskinię w okolicy?
- Jeszcze nie. A co cię to obchodzi?
- Jesteś członkiem watahy. Po prostu chcę pomóc ci się oswoić z nową okolicą i nową rodziną. Okay?
- Mhm...
- Toooo... Pomóc ci z wyborem jaskini?


No hej Styxx :3 Tak jak jest w opowiadaniu chciałam pomóc Ci się trochę oswoić... Dokończysz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz