Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

środa, 13 kwietnia 2016

Od Chrysalis CD ktoś

Byłam w trakcie zbierania ziół.Jako ,że byłam i zielarzem i alchemikiem te zielska mogły się przydać.Kichnęłam.Miałam uczulenie na stokrotki.Dziwne prawda?Pokręciłam głową i ruszyłam na polowanie.Szybko wypatrzyłam stado jeleni.Zaczaiłam się i wybrałam najsłabszego osobnika.Jednak po chwili namysłu stwierdziłam ,że moją ofiarą zostanie przywódca.Teleportowałam się i na niego skoczyłam.Ten zdezorientowany zaczął się bronić.Na początku tej szarpaniny szło mi całkiem dobrze.Jednak jeden zły ruch może zmienić wszystko.Mocne kopnięcie głowę przywróciło mnie do rzeczywistości.Zatoczyłam się do tyłu i jak kłoda padłam na ziemie.Obudziło mnie szturchanie.Ktoś coś do mnie mówił.Jęknęłam i otworzyłam oczy.Na czole czułam nieprzyjemne szczypanie.Spojrzałam na swojego wybawcę lub wroga.
-Ktoś ty?...-mój głos brzmiał o wiele gorzej niż się spodziewałam.

2 komentarze: