Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Od Katrins Jak dołączyłam?

Biegłam. Nie wiedząc gdzie niby. Chciałam uciec od ludzi co mi na szyi założyli obroże. Na szczęście upiekłam i nie mam nadajnika. He gamonie. Niestety byłam dla nich niby agresywną waderą. No jak mnie porwano to się nie dziwię. Biegłam i biegłam. Nagle wpadłam na jakiegoś wilka.
- Ej! Czemu tu jesteś?
Nic nie mówiłam bo miałam kaganiec. Ten wilk mi go zdjął.
- Kim jesteś?
- Nazywam się Katrins i uciekam od ludzi.
- Wiesz, że jesteś na moim terenie?
Yyy teren watahy? Że co proszę?! Serio? Nawet nie wiedziałam.
- Yyyy okej... A i dziękuję za to że mi to zdjełaś.
- Spoko. Chcesz dołączyć do watahy?
- Hmmm... dobrze.
No i dołączyłam do watahy. Fajnie było.


¤♡Koniec♡¤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz