Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

środa, 6 kwietnia 2016

¤ Bloody Memories ¤ By Shadow ¤ CD ¤

Odprowadziłem Notę do jej jaskini. Zupełnie niespodziewanie Nokota przytuliła mnie.
- Do zobaczenia. -powiedziała.
- Do zobaczenia. -powiedziałem i uśmiechnąłem się do niej. Wadera odwzajemniła uśmiech i rozeszliśmy się do swoich jaskiń. Długo po tym myślałem o Nocie. Jednak gdy przyleciał Danger, wiedziałem, że coś się stało.
- O co chodzi? -zapytałem się go. Dzisiaj na szczęście mogłem rozmawiać ze smokami.
- W naszej krainie... Zabijają smoki... -odpowiedział smok.
- CO?!
- Niestety, tak jak słyszałeś mój Panie.
Niespodziewanie przyszła do nas Nokota.
- O co chodzi? Po co te wrzaski? -razem z Danger'em spojrzeliśmy po sobie i nie wiedzieliśmy co robić ani co mówić.- I kim jest ten smok?
- Ja nazywam się Danger, a ty?
- Idioto, przecież ona cię nie rozumie. -powiedziałem do niego szeptem.
- A ja jestem Nokota, miło mi.
Spojrzałem na waderę wielkimi oczami i nie odklejałem od niej wzroku. Jak ona może rozmawiać ze smokami?
- No co? Zdziwiony?
Bez słowa pokiwałem głową i zaraz się otrząsłem. Danger opowiedział wszystko Nokocie i postanowiliśmy wyruszyć.
- Ale czy o zgodę nie trzeba zapytać się Alfy? -zapytała Nota.
- No tak. Kompletnie zapomniałem o tym, że jesteśmy w watasze. Jeśli byś mogła to czy...
- No niech ci będzie. -powiedziała obojętnie wadera i pobiegła do Daenerys.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz