Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 2 kwietnia 2016

Od Chrysalis CD Katrins

Stałam właśnie przed jakimś starym lustrem które znalazłam.Przyglądałam się swojemu odbiciu.Zaletą bycia zmiennokształtną było to ,że mogłam zmienić się tylko częściowo.Wyobraziłam sobie ,że moje oczy stają się zwykłe ,ale i piękne zielone.Mrugnęłam i ponownie na siebie spojrzałam.Efekt powinien utrzymywać się przez kilka godzin.Postanowiłam poznać członków watahy.Do tej pory wychodziłam jedynie na polowania.Wyszłam z mojej nory i zaciekawiona zaczęłam się rozglądać.Teleportowałam się na bagna.Przy okazji zbiorę trochę ziół.Zabrałam się do roboty.Jednak przez cały czas nie mogłam pozbyć się wrażenia ,że ktoś mnie obserwuję.Westchnęłam.
-Pokaż się.-mruknęłam.Zrezygnowałam nawet z rymowania.Chociażby dlatego ,że średnio mi to wychodziło...Prze sobą spostrzegłam czarną waderę.Miała skrzydła i piękne złote oczy.Spojrzałam wyczekująco na wilczycę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz