Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

wtorek, 29 marca 2016

Shadow - Jak dołączyłem?

Nokota gdzieś pobiegła. Nie wiedziałem co począć. Myślałem gdzie mogła pobiec, lecz byłem tu tylko kilka razy. Od razu wezwałem Danger'a, który natychmiast pojawił się przede mną.
- Danger, wiesz gdzie właściwie jesteśmy? -zapytałem się go i od razu poczułem, że nie rozumiem smoków. Typowe dla moich mocy... Nie czekając na nic, wskoczyłem na grzbiet smoka i gdzieś polecieliśmy. Wylądowaliśmy obok pewnego wodospadu, Danger się napił i odleciał zostawiając mnie tam. Sprawdziłem jeszcze raz jakie mam moce, aż usłyszałem kogoś za sobą. Obejrzałem się i zobaczyłem dwa wilki; waderę i basiora. Wadera była kremowa z grzywką i piórami, a basior ciemnoszary również z grzywką i znamieniem na oku.
- Kim jesteś i co robisz na terenie naszej watahy?! -warknęła wadera.
- Emm... No... Szukam pewnej wadery... -wydukałem z siebie.
- Niedawno przyłączyła się do nas jakaś Nokota. Idiotka wpadła na mnie... -powiedziała z lekceważeniem wilczyca.
- N-N-Nokota?! -zapytałem z nadzieją w głosie.
- No... Tak. Nokota. A ja jestem Alexis, czyli beta tej watahy. Tymczasowo jestem zastępczynią alfy.
- A ja to Drago. Miło poznać. -powiedział basior.
- OK... Ja nazywam się Shadow. -powiedziałem.
- Więc, chcesz dołączyć do naszej watahy? -zapytała Alexis.
- Hmm... No... Dobrze... -powiedziałem z wahaniem.
- Dobrze. Wybierz sobie tam jakąś jaskinię czy coś. -powiedziała i wskazała na wilczą wioskę- To teraz... Do widzenia.- powiedziała wadera i razem z Drago oddaliła się. Nie czekając na nic, pobiegłem do wioski i wybrałem jedną z jaskiń.
                                                                                                              ○KONIEC○

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz