Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 28 marca 2016

Od Alexis do Drago C.D

- Ten koszmar co dziś mi się śnił? Ciągle mi się śni. Najpierw jestem w szkole, mówiłam ci o mojej przeszłości?
- Tak, mówiłaś o wszystkim.
- No właśnie, a więc wracając do snu. Najpierw wchodzę do szkoły i wszyscy zaczynają się ze mnie śmiać, a potem widzę martwego Jake' a... A w ogóle, to możesz mi mówić Alex - uśmiechnęłam się.
- Okay, będę ci mówić Alex, Alex. - zażartował, a potem odwzajemnił uśmiech.
- A może chciałbyś, żebym cię oprowadziła po terenie watahy?
-Pewnie! - ucieszył się basior.
Pokazałam mu wszystkie odkryte miejsca watachy :


W Dolinie dwóch dusz powiedziałam mu, żeby nie pił wody ze źródła, bo się we mnie zakocha i oczywiście się domyślił o co chodzi z tą wodą, ale za to on mnie namawiał, żebym ja się napiła. Oboje zaczęliśmy się z siebie śmiać.




W lesie północy spotkaliśmy wiele wspaniałych i magicznych zwierząt w tym wróżkę i tęczowe ptaki.



W Górach życia było nam bardzo zimno, lecz nikogo tam nie spotkaliśmy. Zauważyliśmy, że te góry są niezwykle duże, a mgła przez nie przenika, co daje niesamowity efekt.


W Dolinie koni widzieliśmy różne stada koni o różnorodnych maściach. |chciałam nawet zapolować na jednego, ale wiedziałam, że to spowoduje wojnę i harmonia się skończy. Chciałam też iść do doliny smoków, bo to w sumie jest trochę nasz teren, ale on stanowczo powiedział NIE.


http://fc06.deviantart.net/fs19/f/2007/236/1/0/Valley_2_by_highdarktemplar.jpg

Na klifie za mgłą było widać zarysy laboratorium miasta  Land Verboten.
 Usiedliśmy na klifie i patrzyliśmy na watahę z góry. Widok był niesamowity.
- Boisz się wysokości? - zapytał Drago
- Heh, no co ty!
Siedzieliśmy tam jeszcze dziesięć minut i poszliśmy do wodospadu się napić, bo poczuliśmy pragnienie.




Przy wodospadzie napiliśmy się wody. Oczywiście zepchnęłam Drago do wody, bo mnie bardzo korciło. Pociągną mnie za sobą i złapał mnie w tali, kiedy już byliśmy w wodzie. Zarumieniłam się i chyba to zobaczył. Patrzyliśmy sobie głęboko w oczy, kiedy woda uderzyła o moją twarz. To Drago mnie ochlapał! Ja odwdzięczyłam się mu i pochlapałam go po buzi. Tak oto zaczęła się wojna chlapnięć.


Drago, dokończysz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz