Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 26 marca 2016

Od Alexis do Drago C.D

- Jeśli chcesz to może być wojownik. - powiedziałam obojętnie.
- Tak, pasuje mi. - uśmiechnął się basior.
- To świetnie. Powiedz mi tylko, masz jakąś jaskinię? - zapytałam zaciekawiona.
- Wiesz... Moja jaskinia jest w Krainie Smoków... - rzekł zawstydzony.
- No to pięknie, będziesz mieszkać u mnie... - powiedziałam zawiedziona.
- Super! To... Gdzie jest twoja jaskinia?
- Biegnij za mną - wzięłam wdech i popędziłam w stronę jaskini.
Po drodze mówiłam mu gdzie co jest.
- Nigdy nie widziałeś lasu? - zatrzymałam się na chwilkę.
- Jestem z Krainy Smoków, tam nie ma lasów i zieleni - rozglądał się wszędzie.
- No dobrze. Już niedaleko!
Byliśmy na miejscu w dwie minuty.
- I jak?
- Ładnie... Sama urządziłaś i  wszystko zrobiłaś?
- Nie, Dante ją wyczarowała.
- Co? Mhm... Ta jasne - przewrócił oczami.
- Tak - odwróciłam się z groźną miną - Czemu miałabym kłamać? Sama nie wiem jak, ale jakoś ją wyczarowała...
- Dobra... Nie wnikam.
- Jeśli chcesz mieć wygodne leże, to idź i nazbieraj sobie paprotek.
- Dobra... To idę! Zaraz wracam.
- Usiadłam na leżu i zaczęłam rozmyślać.
Hmmm...Czemu uciekł?... Kim był w watasze?... Jak wróci muszę się go o wszystko zapytać... Jeśli chce być w watasze, to ma mi wszystko powiedzieć!
Pół godziny później Drago wrócił z pyskiem pełnym paprotek. Ułożył je sobie obok mojego leża i się położył. Patrzył się na mnie w ciszy, jakbym była jakimś kosmitą, aż w końcu zapytał:
- Masz smoka?
- Nie.
- Nie chciałabyś?
- Nie.
- Czemu? Wiesz jakie są fajne?
- Nie chcę, bo mi nie potrzebny. A co ci do tego?
- Zwykła ciekawość, a poza tym, znam wszystkie smoki, które mieszkają w Krainie Smoków.
- Pochodzisz z tamtąd?
- Tak, ale tylko to ci powiem.
- Czemu?
- Nie lubię mówić o sobie.
- Okay, to ja ci nie opowiem nic o sobie.
- Chociaż wiesz... Mógłbym ci powiedzieć coś jeszcze... Ale tylko jedną rzecz. Zgoda?
- Zgoda.
Zaczęliśmy więc opowiadać sobie różne rzeczy. Ja opowiedziałam mu o swojej przeszłości, a on powiedział o tym, że jest "księciem" w Krainie Smoków i uciekł, bo miał się ożenić z jakąś wariatką. Po tym wszystkim zrobiliśmy się śpiący i poszliśmy spać, lecz dla nas obojga nie było to miłą rzeczą...

Drago?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz