Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

środa, 19 sierpnia 2015

Od Liris - Jak dołaczyłam?

Obudziłam się w lesie nie wiem z kąd przyszłam . Wiedziałam tylko gdzie zmierzam . Odkąt pożuciła mnie watacha jestem zdana na siebie . Usłyszałam szum wody . Używałam cieni by przemieszczać się szybciej . Gdy byłam już nad brzegiem rzeki . Zaczełam podkradać się do dzika . Lecz cyjeś kroki go spłoszyły . Zaciekawiłam się dzwięku . Weszłam na drzewo i po drzewach biegłam w kierunku dzwięku . Wpadłam do dziupli raczej przez przypadek . Myśląc że będzie płytko .tak jednak nie było . Wpadłam do środka był tam tunel do olbrzymiej jaskini . Zeszłam w dół znalazłam tam wilką jaskinie . Zbliżał się wieczór a przez dziuple wpadało o wiele mniej światła . Nagle zobaczyłam pare niebieskich smoczych oczu . Smok wpatrywał się we mnie swoimi świdrującymi oczami . Nagle złapał mnie w pysk i wyleciał w noc razem ze mną . Odstawił mnie przed jakąś wilczycą . Była cała biała z czarną łatą na łapie .
-Witaj jestem Daenerys
- witaj jestem Liris
- cześć Liris jestem Deamon -odezwał się głos w mojej głowie zrozumiałam że to mówił do mnie smok
D-co robisz na terenie mojej watahy ?
L-nie wiedziałam przepraszam
d-chcesz dołączyć do mojej watahy ?
L-jasne
D-choć

&Koniec&

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz