Dołącz do na już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 9 września 2016

Od Drago do Alexis C.D

Po tym jak wyszliśmy z jaskini Aryi skierowaliśmy się do naszej. Czułem się niekomfortowo idąc obok Alex. To moja przyjaciółka z którą... Miałem bliższy kontakt. Nie wiedziałem jak jej to powiedzieć, ale... Im więcej czasu spędzaliśmy razem tym bardziej mi się podobała. Już raz byliśmy razem, ale oczywiście musiałem się zapytać o alfę! Chciałem z nią porozmawiać, lecz nie wiedziałem od czego zacząć.
- Cześć - zacząłem niepewnie.
- Hej? - odpowiedziała zdezorientowana wadera.
- Co ci się dziś śniło? - spytałem nie wiedząc co powiedzieć.
- W sumie nic... Spało mi się tak dobrze, że nic mi się nie śniło.
-Aha... Masz kogoś na oku?
Wilczyca zrobiła zdziwioną, a zarazem podejrzliwą minę.
- A co?
- A nic - odpowiedziałem szybko.
- Może i mam... - rzuciła tajemniczo Alexis.
- Kogo? - wzburzyłem się.
- Nie twoja sprawa - rzekła stanowczo.
- No weź.
Do wilczycy nic nie docierało. Pytałem się jej i pytałem, a ta jak kamień! Nagle Alexis się zatrzymała. Kiedy się jej spytałem co się stało nic nie odpowiedziała. Alexis zaczęła mieć odruchy wymiotne. W końcu wypuściła z siebie obiad...

Alexis?
(Pomysł na opowiadanie autorstwa Alexis)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz